Welkom op mijn nieuwe blog!

Hoi en welkom op mijn nieuwe blog youarebeautytastic.wordpress.com!

Op deze blog ga ik schrijven over nailart en hoe je je haar leuk kan doen, zodat je er leuk uit ziet op school of op een feestje. Ik zal ook wat schrijven over huid-, nagel- en haarverzorging, want een goede basis is het halve werk.

Ik kan niet zo heel veel op deze blog posten, want ik ben een meisje van 15 jaar en ik ga gewoon naar school, dus ik heb niet zo veel tijd om aan deze blog te werken. Ik ga nu beginnen met één keer in de week een blogpost te doen, om te kijken of het bevalt en of ik misschien tijd heb voor meer blogposts 🙂

Als je opmerkingen hebt of ideeën voor een blogpost, laat dan een reactie achter en ik kijk of ik er wat mee kan.

3 gedachtes over “Welkom op mijn nieuwe blog!

Geef een reactie

